Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts

Tuesday, December 15, 2009

Black & White Photography Contest.

hi semua...first time join contest nie...rase teruja lak nak join contest nie...contest nie dibuat leh saudari EZZAN..ok syarat2 yang korunk perlu ade untuk join contest nie ialah:
  • create an entry (bukan Sticky Entry) with the title BLACK & WHITE PHOTO Contest. tidak perlu elaborate panjang lebar because i myself kalau nak masuk contest tak suka buat entry yang bercerita. sebenarnya kalau takat hanya gambar sahaja pun dah mencukupi hehehe ;p tapi kalau nak juga elaborate, i don't mind :)
  • upload ONE BLACK & WHITE PHOTO OF YOURSELF. ye gambar DIRI ANDA SENDIRI yang hitam putih yuk and leave a comment on this post that will directly link back to your post.
  • copy the above logo and paste it on your entry and please...link it back to this entry ye kawan-kawan :D (oh ye, you might want to resize the logo to fit your column size. sebab photo ni saya upload guna photobucket!)
  • this contest ends on 31st December 2009.
  • so pic yang saya pertaruhkan adalah..jeng..jeng..jeng..
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    (pic tuan rumah yang sedang mempromote vitegen kegemarannya)

    p/s:senang je kan...so pada y berminat pe lagi join lah contest yang best nie....gud luck