Thursday, April 2, 2009

SeNgal PuNyer 3G...

Kisah kesengalan ini tiada bersangkut paut dengan 3G di nset anda ok!!….

Huh…sungguh aku terasa kesengalan seorang insan yang aku serta member-member ku gelarkan beliau dengan name yang begitu sesuai dengan beliau…

Dengan ini aku mengistiharkan name baru beliau itu:Rabbit30:….(3G)…sesuai dengan function nyer yang dilengkapi dengan GEDIK + GATAL + GELENYAR = 3G

Berikut adalah rase kesengalan hati aku terhadap 3G

Kenapa lah 3G tue sibuk sgt nk pertikai kn :Onion46:…tmpat y aku ngan mber2 aku nk pergi nanti selama 2 bulan??...sesuka ati kitorang la nk g mane…:Onion43:

Lg pon antara geng2 aku ngan 3G tue…dh xde pape lg dh. BERCERAI PON TALAK 3 LG TAU…hmm ntah2 dia masih sayang kn aku kot..

Gile talak kot 3G tu..…

Siang tadi x abis2 aku myumpah 3G….mcm2 la aku sumpah 3G….sampai xtau da nk sumpah 3G ape lg….dh terlau byk aku myumpah dia…

Ish.. ish…dasyat-dasyat!! KEJAM KAH AKU...OHH TIDAK!!!:Onion06:


satu lg y aku xbape nk berkenan ngan perangai 3G nie...adlah 3G nie seorg y sanggup menikam

daku dr belakang:Rabbit17:huhu...sanggup dia berbuat demikian terhadap insan yang kerdil seperti daku ini....

aku berharap di mase y akan datang aku xknal lg org mcm 3G nie...

cukup la sekali aku mengenalinya...OHH...3G aku x kisah jika skarang aku tidak mgeanalinya 3G lg...

kerna cukup la idop ku serta mber2 ku terseksa kerana insan y kugelar 3G.... :White24:


p/s:kepada mber2 aku....:korang!! aku da siapkn da assignment nie...bg markah lebih tau..

bye...:Rabbit10:

3 comments:

Bleeding Heart said...

ko la prg plg last siapkn assgmnet ni

ko mmg insan kerdil di tangan

ak rse die mmg gle talak la kat ko

nUr said...

ko xletak bukit sukan so markah kurang k..

norazah aziz said...

utk tambahkan markah ko aku cdangkan ko kna wat present mgunakan powerpoint... nnt aku col pendek utk book it lab..