Monday, January 11, 2010

sesi meluahkan perasaan pada blog yang bersifat personal ini...

selama aku hidup nie...aku xpernah suka kan kau...sejak mula aku pandang kau lagi aku xpernah sukakan kau...tapi...kenapa aku boleh sebilik dengan kau...aku xtau dr mula aku ditakdirkan sebilik dengan kau sikit pun xde perasaan suka aku pada kau..dan aku pun tau yang kau pon begitu..
sampai bila aku nak benci kat kau ye....
aku boleh bercakap dengan kau..
aku boleh ketawa dengan kau..
aku boleh meminjamkan barang aku pada kau..
tapi kenapa aku masih lagi xboleh sukakan kau..
antara kita langsung xde chemistry...
boleh ker tempoh selama 2 tahun nie mengubah perasaan aku pada kau nie...
aku nak cuba bersifat ikhlas bila berkawan dengan kau....

4 comments:

norazah aziz said...

sian ko menie...
hu..hu..
redo k..
baik2 di tempat org..
aku x de nak jaga ko...
bsabar ler dpt roomate ngan die k..

Fatehah A. said...

....................................................................................................................................................



x mampu nak kate ap.huhuhu

Kyuubi_85 said...

sabar je la... kan sabar tu separuh dari iman..

okfind88 said...

aku cam taw jek rumate ko yg skun tu..lalalaa..sape la gerangan BELIAUU yer...hahaa...btw,belajar la mengenali hatinye...n 4 ur info, dia lau xske,ckp dpn2...xckp blkg2...masing2 ade kekurgn n masg2 ada klebihan....just think urself..aku tataw la rumate ko sape tp mane2 org pown sme..kannn??