Tuesday, June 30, 2009

RINDU BANGET...................


rindu wani..my roomate.selama 3 tahun aku hidup bersamanya...cukup...cukup membuatkan aku...
aku...boring idop tanpanya....

rindu teah..banyak cite aku dapat selama berkawan denganya....
rindu nk dengar lawak2 darinya.....rindu nk kua jenjalan denganya....

rindu azah...aku akan sentiasa ingat kenangan kali pertama kite berjumpa mase hari pendaftaran nk masok kolej dulu
kelakar la....
rindu nk kongsi angan-angan minah jenin denganya....

rindu niza...rindu nk dengar cerita2 hantu dan cerita2 seram denganya....rindu untuk melihat kegigihanya...berjalan kaki
dr taman sepakat ke kolej....bersama beg yang besar dan berat.....

rindu zawani..berkawan denganya...bukanlah satu penyesalan....tp satu pengalaman..

rindu ika...walaupon baru jer berkawan denganya...tp aku selesa kenal denganya...
tiada lagi haruman wangi darinya untukku....keh keh...

rindu durrah...kelembutanya sesuai dengan dirinya...aku selesa dengan jiwa lembutnya itu...

rindu iza...aku merindui kentang gorengmu itu....telatah or dengan lebih tepat lagi sikapnya
yang melatah...mencuit hatiku...

rindu ina...aku suka tengok moto dia...bila la aku nk ade moto yang smart cam moto dia...

rindu aida..si kurus nie....suaranya memang perlahan....suka tengok dia malu-malu kucing...

rindu alya...peramah orangnya...rindu untuk selalu bertegur di toilet....rindu dengan kekecohanya....

rindu lila....lawak gak bile kenkadang beborak denganya...

rindu iffah and wani satar....banyak isu-isu hangat yang aku dapat dari korang berdua....

rindu erni...aku xlupa emilia erni

rindu hanz...rindu tuk kacau dia.....hik hik...hik

rindu bob...time kasih atas segala pertolonganya selama ini....

rindu oney...lelaki macho tp suara halus....ape da....

rindu taufik...xphm bahasa btol la dia nie....

rindu korang sangat-sangat.......

3 comments:

Anonymous said...

rindu semua..

rindu nk tgk bj2 and style many-more bertudung2..

havoc..

mmg siyes ayu..

Fatehah A. said...

ak rndu bersin ko yg bising tu........

Alya Farhana said...

ak pon rindu gak kt ko...walaupon ko agak pendiam...tp ak try jgak brborak ngan ko...huhuhuhuhu....