Tuesday, July 21, 2009

ushar entri baru aku kali nie.....???
setelah sekian lame aku x update blog aku....
dh bersarang upenyer....he3..
mmungkin sebab aku xde idea nk tulis kt blog aku nie....ataupon aku MALAS....

hi sume....ari nie aku letak gambo2 cun aku ngan member2 aku sume tuk tatapan kalian yang mungkin rindu kt aku....keh..keh...rindu la sangat...o mungkin ingin mengenali personaliti aku melalui gambo2 aku dan member nie.....



:Rabbit30:
memenuhi kehendak jurugambo..buat aksi muka ikan buntal...tapi nampaknyer aku sorang jer yang buat...wani hanya mampu tersengeh jer apabila disuruh wat muka cam ikan buntal...zaki...puas pikir ikan buntal camner ek???

aku kelihatan tembam setelah hari-hari minum vitagen....he3...


memenuhui kehendak jurugambo....yang satu hari nanti ingin menjadi jurugambo tuk orang kawin...so sebagai permulaan keriernyer itu...aku dan zaki menjadi mangsa....
kesimpulanyer kitorang memang suka bergambo....nak2 lagi time tue kitorang xde wat pape....mesti nk bergambanyer....so agak-agak da ilang rase rindu kat aku?..he3..atau da tau serba sedikit personaliti aku melalui gambo nie....sebenarnyer perangai aku xde la seteruk itu....gamba2 itu hanya lakonan semata-mata...he3...
aku nie seorang yang yang pendiam sebenarnya...diam-diam berisi...isi ape?..hmm.. lu pikir la sendirik...asamekom....


:Rabbit28:

2 comments:

Fatehah A. said...

ahak...tunjuk lobang idung...kahkahkah..ltak r gmbr 'lan pet2..'ak rndu gmbr tu

Meni_meniMorE said...

jatuh reputasi aku letak gambo lan pet2...