Monday, January 26, 2009

TAG...................

5:perkara buruk tentang diri saya ialah...
1.gila shopping...suka sangat menghabiskan duit..hmm bila lah aku ni nk jadi seorang yang penjimat..n slau simpan duit dlm bank.ni x asal dpat loan jerk...lesap..
2.Aku suka sangat sepah-sepahkan barang-barang aku..tapi kire okey la kn dari aku sepah-sepahkan barang orang lain.
3.aku nie banyak tido..orang lain tido kadang xcukup 8 jam...aku plak g bantai tido lebih dari 8 jam..tambah lagi bile cuti...sampai bengang mak aku kejutkan ank dia sorang nih..
4.perkara nie slau aku wat..melambat-lambatkan kerje..assignment yang lecturer bg tuk wat lam mase seminggu...sehari sebelum seminggu tu barula aku wat...
5.kadang-kadang aku ni suka berprasangka buruk pada orang lain...meskipun orang tu x pernah wat salah ngan aku..aku mesti cari keburukan orang tue...

5:perkara yang tidak disukai....
1.tak suka berkawan ngan orang yang..hipokrit,penipu,gedik
2.benci bile nk balik umah..bas penuh..xsuka kene berdiri lam bas sampi umah...
3.kegelapan...rimas
4.bila makan kt anjung jer....lori sampah lau...benci...
5.orang jeling kat aku...igat dia sorang jer ker yang ade mata...aku pun ade la.

5:permintaan yang korang nk sangat mintak.
1.nk jadi seorang yang perfect...
2.aku leh beli sume barang yang aku suka..tanpa menggunakan duit aku sendiri..
3.teguhkan lagi imanku...tidak mudah terpedaya dengan hasutan syaitan
4.tidak akan terpisah dengan orang yang aku sayang.
5.aku harap kehidupan aku nie sempurna...

5:bukti yang menunjukkan diri kamu.
1.melalui nama
2.satu-satunya anak perempuan mak ngan ayah aku.
3.perangai aku...xde orang lain dah yang berperangai macam aku nie...aku sorang jer..
4.cap jari aku.
5.aku sedang menjawab soalan ini...

calon-calon yang wajib menjawap tag ini.....
-sang kura-kura(roomate ku)
-si tulisan x cantik...a.k.a hati yang sentiasa berdarah...
-zezagurl a.k.a jiwang girl
-kiki lala..si peminat stacy

jawab jangan xjawab:....

1 comment:

Bleeding Heart said...

1)ak tau bler ko akan jd penjimat-bler kawin hehehe
2)nsib bek xsepahkan brg ak ek
3)ko bertuah sbab byk tdo xcam aku huhu
4)assignment dh bg seminggu 5 minit je leh siap hahaha
5)ak berprasangka buruk kat ko ni-ak rse ko ni spesies tikus mondok

1)ak slalu gak tpu ko hahaha
2)ko bkan je xske berdiri tp xske tahan ...........
3)kalo black out ko xleh benci, ko kne ske
4)lori sampah tu die pai kul 10 lbh
5)ko pakai spek,lens pastu jeling lgi best

penat le nk komen yg len..
ko tag ak ek????