Thursday, February 26, 2009

adoiiiyaiiii .......
tension giler aku mlm nih.....
perkara nie telah mentension kn aku pd minggu nih....
benci nyer aku....
maybe sbb aku xfhm...atau aku xfokus lam kelas....
dan akhirnyer...aku jd tension cmni....
kerajinan aku mlm nie....bertukar menjadi mlm y tension...sumernyer disebabkn tutorial pn mai..soalan dia sush giler...pening aku nk wat keje pn mai....
tu la time lam kelas mase pn mai ajar aku bknyer nk fokus..
fikiran ntah merewang kemane :Onion40:ntah...
dn kesanyer...aku jd tension gile...

:Onion55: wargh....help me!!!
dh la esok pn mai nk tgok tutorial y dia bg tue siap....td siap pesan lg kt kitorang sape y x wat keje dia tue....xpyh nk berangan-angan la nk pi kelas dia sok...

:Onion20: huhu.. cm ner ngan aku nie...soalan no satu aku x siap lg...coz tataw nk wat camner...
aku cumer leh hrap mood pn mai sok baik....doa-doakn lah yer....:Rabbit24:

No comments: